Гарантія

Для виконання гарантійного ремонту в нашій майстерні Вам необхідно:
  1. звернутись за бажанням:
    - до продавця за місцем придбання товару;
    або
    - безпосередньо до нас із описом проблеми, що виникла. Детальний план дій наведений в пункті «Сервіс».

  2. надати оригінал вірно заповненого гарантійного талону (зразок наведено нижче)

  3. написати заяву на виконання гарантійного ремонту, а також заповнити додаток до заяви (рекомендована форма заяви і форми додатків для різних видів товарів можна завантажити за посиланнями, що наведені нижче)

Якщо Ви знаходитесь у іншому місті, доставка на гарантійний ремонт виконується перевізником "Нова Пошта" за наш рахунок.

ВАЖЛИВО! З правилами та особливостями заповнення експрес-накладної (ЕН) для відправки вантажу Ви можете ознайомитися у вкладені Транспортування. Уважно заповнюйте ЕН відповідно до інструкцій. Дізнатись адресу найближчого відділення "Нової Пошти" Ви можете тут.

Back to Top