Для виконання гарантійного ремонту в нашій майстерні Вам необхідно:
звернутись за бажанням:
- до продавця за місцем придбання товару; або
- безпосередньо до нас із описом проблеми, що виникла. Детальний план дій наведений в пункті «Сервіс».
надати оригінал вірно заповненого гарантійного талону (зразок наведено нижче)
написати заяву на виконання гарантійного ремонту, а також заповнити додаток до заяви (рекомендована форма заяви і форми додатків для різних видів товарів можна завантажити за посиланнями, що наведені нижче)
Якщо Ви знаходитесь у іншому місті, доставка на гарантійний ремонт виконується перевізником "Нова Пошта" за наш рахунок.
ВАЖЛИВО! З правилами та особливостями заповнення експрес-накладної (ЕН) для відправки вантажу Ви можете ознайомитися у вкладені Транспортування. Уважно заповнюйте ЕН відповідно до інструкцій. Дізнатись адресу найближчого відділення "Нової Пошти" Ви можете тут.
ЗРАЗОК ЗАПОВНЕНОГО ГАРАНТІЙНОГО ТАЛОНУ
Лицевая сторона гарантийного талона Нажмите что бы увеличить.
Обратная сторона гарантийного талонаНажмите что бы увеличить.
Зверніть увагу на блоки 1 і 2 (виділені на малюнку), вони обов`язково повинні бути заповнені продавцем у місці здійснення Вами покупки. Тільки правильно заповнений гарантійний талон дає Вам право на отримання гарантійного ремонту при дотриманні умов та вимог гарантії (ця інформація вказана на гарантійному талоні). Товарна наклейка (блок 3 на малюнку) є додатковим підтвердженням оригінальності гарантійного талону.
РЕКОМЕНДОВАНА ФОРМА ЗАЯВА НА ГАРАНТІЙНИЙ РЕМОНТ + ДОДАТОК
Виберіть нижче вид товару, який Ви передаєте на гарантійний ремонт до нашої майстерні, і завантажте рекомендовану форму заяви з додатком. Вам залишиться тільки роздрукувати її (у двох екземплярах), заповнити всі необхідні поля і передати (переслати) разом з товаром та оригіналом гарантійного талону працівнику майстерні.
МАЙСТЕРНЯ З СЕРВІСНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ НАДАСТЬ ПРОФЕСІЙНІ ПОСЛУГИ З ТЕХНІЧНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ ЧИ РЕМОНТУ ВАШОЇ КОЛЯСКИ.