Сервіс

Будь ласка, напишіть нам на електронну адресу sv@remont-kolyasok.kiev.uа та розкажіть про поломку чи інші складнощі, що виникли при експлуатації Вашої коляски (автокрісла, стільчика для годування, крісла-гойдалки і т.д.), обов`язково вкажіть торгову марку та артикул, додайте фото зламаних чи непридатних до використання деталей, вузлів, механізмів, копію заповненого гарантійного талону, який ви отримали разом з товаром при купівлі.

Звертаємо Вашу увагу, що загальній об’єм надсилаємої Вами інформації не має перевищувати 5мб.

Це значно прискорить розуміння, який вид ремонту ми можемо Вам запропонувати, зважаючи на конкретну ситуацію (гарантійний, якщо у Вас є заповнений оригінал гарантійного талону і на поломку розповсюджуються умови гарантії, або ж негарантійни/післягарантійний ремонт), а також попередньо оцінити вартість та терміни ремонтних робіт. Обов`язково вказуйте свої контактні данні, щоб ми могли оперативно зв`язатись з Вами та узгодити всі подробиці пов`язані з ремонтом.

Ви також можете зателефонувати нам за телефоном у Києві: (044) 453 13 04, з понеділка по п`ятницю, з 9.00 до 18.00, ми будемо раді відповісти на всі питання, що Вас цікавлять.








МАЙСТЕРНЯ З СЕРВІСНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ НАДАСТЬ ПРОФЕСІЙНІ ПОСЛУГИ З ТЕХНІЧНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ ЧИ РЕМОНТУ ВАШОЇ КОЛЯСКИ.





Back to Top